Көптеген клиенттер кеңсе тауарларын сатып алуды рәсімдеген кезде және тек өз компаниясына ғана емес (оқыңыз, заңды тұлға) сенімхат не үшін және қашан қажет екенін толық түсінбейді. Мысалы, бухгалтерлік есеп жазбайды немесе ол не үшін қажет?
Мен "бухгалтерлік" немесе "заңды" емес, түсінікті адам тілімен түсіндіруге тырысамын.
Сенімхат-бұл сіздің ұйымыңыздан сатып алынған құжаттар мен тауарларды алу құқығыңызды растайтын құжат.
Яғни, бұл сіздің ұйымыңыз сізге тауарды қабылдауға, тексеруге, қайта есептеуге және оны жүкқұжаттан алуға қол қоюға рұқсат бергенін және сізге жеке сеніп тапсырғанын білдіреді. Шот-фактураның атаулары кейде өзгеретін заңнамаға сәйкес өзгереді. Қазіргі уақытта ол Z-2 ("Ze-екі") нысаны бойынша"бүйірлік босалқы жүкқұжат" деп аталады. Жүкқұжатқа өз қолтаңбаңызды қойған сәттен бастап, айтпақшы, ол "жауапты адамның қолы" бағанындағы Сенімхаттағыдай, тұтастығы, толықтығы және т. б. үшін дәл болуы керек. сіз сатып алынған өнімді сіздің ұйымыңызда қайда баратындығыңызды тапсырғанға дейін жауап бересіз және құжаттар бойынша өз бухгалтерияңызға есеп бермейсіз.
Сенімхат қашан қажет, ал қашан қажет емес?
Егер сіздің ұйымыңыз қолма-қол ақшасыз төлеген болса, сенімхат қажет. Бухгалтерия жеткізуші ұсынған шотты Төлеген бойда оны дереу рәсімдеген жөн. Сенімхатта басшының қолы, ұйымның мөрі, төлқұжат деректері және сатып алынған тауарды қабылдайтын тұлғаның жеке қолы болуы керек. Тауарды қабылдауды бастамас бұрын барлық қолтаңбалар қойылуы керек.
Қолма-қол ақша төлеген кезде сенімхат қажет емес. Кейбір ұйымдар оны талап етуі мүмкін, бірақ бұл жеке бастама немесе қаласаңыз, олардың есепшісінің "тарақандары". Мұндай бухгалтерлер дау туындаған жағдайда тауардың дұрыс адамға сатылғанын және жөнелтілгенін дәлелдеу оңайырақ деп санайды. Ақиқатында, бұл жағдайда жауапты тұлға тауарларды сатып алуға жұмсаған қаражатты алуға немесе артық жұмсауға байланысты фактілер қарастырылады. Жалпы, кейбір бухгалтерлер қайта сақтандырылады және артық емес.